Babynabytek.cz » Zákaznická podpora - Brigáda/Home Office
Zákazník je náš partner a chceme, aby byl spokojen před nákupem, při čekání na vyřízení objednávky i po nákupu. Pokud Tě baví nakupování (offline i online) a dokážeš s nákupem poradit sobě i svým blízkým, tak zbystři:
Hledáme člověka, který se vcítí do problémů našich zákazníků, a zároveň zůstane nad věcí, aby jim mohl účinně poskytnout skvělou podporu. Věříme, že jsi to Ty a rádi Ti se vším pomůžeme.
Náplň práce:
- Každodenní zákaznická podpora a péče o naše zákazníky
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím emailů
- Editace objednávek, poskytování informací o produktech, dostupnosti, stavu objednávky apod.
- Editace reklamací a jejich vyřízení na straně zákazníka, poskytování informací o stavu reklamace
Požadujeme:
- Komunikační dovednosti, profesionální vystupování, chuť pracovat a zdokonalovat se, schopnost pracovat v týmu
- Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel)
- Anglický jazyk - slovem i písmem výhodou
- Praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- Velice zajímavou a dynamickou práci na spokojenosti našich zákazníků
- Detailní zaškolení a podpora týmu. Získání velkého množství nových zkušeností
- Zázemí stabilní firmy, která se stále rozvíjí a roste
- Odpovídající platové ohodnocení
- Bonusy na základě výsledků
- Práce na zkrácený úvazek nebo brigádu
- Brigáda/Home office
- Nástup možný leden 2023
Zaujala Vás nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám životopis na emailovou adresu: marinak@babynabytek.cz a napište proč byste chtěli pracovat právě u nás.
Zpět na výpis volných pracovních míst.