Babynabytek.cz » Svoz - Vyzvednutí zboží
Pokud jste se s námi již dohodli na termínu a adrese pro vyzvednutí zásilek, vyčkejte na kontakt přepravcem. Přepravce Vás kontaktuje emailem, případně telefonicky. Kromě připravených zásilek k vyzvednutí nebudete nic potřebovat. Přepravce bude mít u sebe připraveny přepravní štítky, které na přichystané balíky (zásilky) nalepí při vyzvednutí.
Zboží prosím pečlivě zabalte, pokud možno do původního obalu. Pokud již není na balíku čitelný původní štítek, můžete přilepit na balíky lístek s číslem objednávky, nebo číslem případu z aplikace Retino.
Volba časového okna pro svoz (vyzvednutí zásilek) není technicky možná, můžete se však zkusit dohodnout s přepravcem.
Pro komunikaci s přepravcem si připravte číslo svozu, které najdete v emailu od přepravce nebo naší komunikaci.
Pokud to přepravce umožňuje, lze preferovaný způsob a čas svozu změnit na základě instrukcí přepravce. Tyto instrukce byste měli obdržet přes SMS nebo email.
Pokud jste tuto stránku navštívili bez předchozí komunikace s naším eshopem a máte zájem o vrácení doručeného zboží, prosíme vyplňte online formulář pro vrácení, nebo nás kontaktujte.