Babynabytek.cz   »   Svoz - Vyzvednutí zboží

Svoz - Vyzvednutí zboží

 

Jak postupovat? - Často kladené dotazy

Pokud jste se s námi již dohodli na termínu a adrese pro vyzvednutí zásilek, vyčkejte na kontakt přepravcem. Přepravce Vás kontaktuje emailem, případně telefonicky. Kromě připravených zásilek k vyzvednutí nebudete nic potřebovat. Přepravce bude mít u sebe připraveny přepravní štítky, které na přichystané balíky (zásilky) nalepí při vyzvednutí.

JAK ZABALIT, OZNAČIT ZÁSILKU/Y?

Zboží prosím pečlivě zabalte, pokud možno do původního obalu. Pokud již není na balíku čitelný původní štítek, můžete přilepit na balíky lístek s číslem objednávky, nebo číslem případu z aplikace Retino.

MOHU SI URČIT ČASOVÉ OKNO VYZVEDNUTÍ?

Volba časového okna pro svoz (vyzvednutí zásilek) není technicky možná, můžete se však zkusit dohodnout s přepravcem.

Pro komunikaci s přepravcem si připravte číslo svozu, které najdete v emailu od přepravce nebo naší komunikaci.

Pokud to přepravce umožňuje, lze preferovaný způsob a čas svozu změnit na základě instrukcí přepravce. Tyto instrukce byste měli obdržet přes SMS nebo email.

JAK SI OBJEDNAT SVOZ?

Pokud jste tuto stránku navštívili bez předchozí komunikace s naším eshopem a máte zájem o vrácení doručeného zboží, prosíme vyplňte online formulář pro vrácení, nebo nás kontaktujte.